سفارش تبلیغ
صبا ویژن

insurencemaryam

نظر

تفاوت بیمه عمر با سایر پس انداز ها

دوستان سلام، در اینجا قصد داریم به تفاوت پس انداز مبالغ خورد و جمع آوری و پس انداز های ماهیانه در حساب بیمه عمر و پس انداز شرکت سهامی بیمه ایران و و سایر پس انداز ها از جمله بانکها اشاره نماییم. فرض کنید قصد دارید مبالغ مشخصی را به عنوان پس انداز ماهیانه جمع آوری نمایید تا در آینده از آن استفاده کنید؛ (لطفا با این پیش زمینه ادامه محتوا را مطالعه نمایید)

سوالی که اغلب از ما پرسیده می شود این است که وقتی بانک همین سود ها را به مبالغ پس انداز ما پرداخت میکند پس چرا بیمه عمر خریداری کنیم؟ پاسخ همیشگی ما به این افراد این است که آیا بانک ها پوشش بیمه ای نیز در مقابل سپرده گذاری شما به شما ارائه میکنند؟

احتمالا در بین اطرافیان شما افرادی وجود دارند دچار حادثه غیر منتظره ای شده اند، دچار نقص عضو شده اند، فوت کرده و یا به بیماری خاص مبتلا شده اند که هزینه های زیادی برای آنها به وجود آورده است حال باید پرسید آیا بانک و یا سایر موسسات در مقابل پس انداز خدمات بیمه ای ارائه میکند؟ علاوه بر همه اینها تعریف اقساط مبالغ حق بیمه ما را ملزم به حفظ این پس انداز ها در طولانی مدت میکند و این مورد یکی از محاسن این نوع پس انداز هاست. و همانطور که قبلا به آن اشاره شده از ابتدای افتتاح حساب و صدور بیمه نامه؛ هزینه های پزشکی برای امراض خاص، غرامت نقص عضو، غرامت فوت و... از جمله پوشش های کلیدی بیمه عمر و پس انداز شرکت سهامی بیمه ایران می باشد.

 

بیمه ایران نمایندگی زاهدی نیا

021-44079205

www.bime-irani.ir